Som marketér telom aj dušou. Do marketingu som sa zamiloval ešte na strednej škole, keď som videl na zahraničných TV kanáloch reklamy na Apple a BMW. Počas štúdia na univerzite sa láska stále viac prehlbovala. Namiesto pozerania Búrlivého vína som sledoval každé nové predstavenie produktov Apple od Stevea Jobsa. Inšpirovali ma Seth Godin, či Tim Ferriss. Všímal som si príbehy, emócie, balenie a distribúciu produktov a marketingovú komunikáciu. Hľadal som spojitosti a rozdiely.

Ako freelancer a študent som začal tvoriť idey, stratégie a kampane a manažovať sociálne siete pre malých podnikateľov a firmy. Príležitosť robiť marketing „vo veľkom“ prišla s full time prácou pre Ringier Axel Springer SK, ktorá vlastní širokú škálu online produktov. Firma mi zverila marketing a marketingovú komunikáciu produktu Bistro.sk. Mal som na starosti sociálne média – tvorbu stratégie, aktívnu komunikáciu so zainteresovanými stranami, budovanie online obsahu, reakcie na správy a komentáre. Prácu so sociálnymi médiami mi uľahčoval nástroj ZoomSphere. Mojou ďalšou úlohou bol email marketing a práca s nástrojom MailChimp. Prepracoval som stratégiu, tvoril e-mailové kampane pre kľúčové segmenty, vyhodnocoval som dosah a navrhoval inovácie a zlepšenia. Spolupracoval som aj na tvorbe brand kampaní zameraných na posilnenie značky Bistro.sk. Mojim dobrým pomocníkom bol Google Analytics, prostredníctvom ktorého som skúmal zdroje návštevnosti, trendy, výkonnosť kampaní a správanie návštevníkov. Som kreatívny človek, ktorého baví vymýšľať nové nápady a kampane, uvažovať, ako ovplyvniť zákazníka, jeho emócie a záujmy. Baví ma neustále rásť a zlepšovať sa. Marketing je smer, ktorý ma baví, napĺňa a inšpiruje.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *